גרסון סוכנות ביטוח – למה חשוב לבחור סוכנות ביטוח בצורה נכונה

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

פוליסות ביטוח, הן הדרך שלנו להבטיח שאם חס וחלילה יקרה לנו, לנכסים ולרכוש שלנו דבר רע, אזי לא נצטרך להתמודד עם זה לבד. נוכל לקבל עזרה מחברת הביטוח או הסוכנות דרכה רכשנו את הפוליסה. בעזרתה אנחנו מבטיחים שנקבל החזרים כספיים אודות הוצאות שונות שנידרש לבצע, מוצרים תחליפיים, ובמקרים מסוימים, חברת הביטוח היא זו שתישא בעול הפיצויים כלפי גורם אחר שנפגע כתוצאה מהאירוע.

ניתן לרכוש פוליסות ביטוח כמעט בכל היבט ותחום בחיים. בין אם זה בהיבט החומרי (דירה, מכונית, רכוש, עסק ופריטים ספציפיים) ובין אם זה בהיבטים בריאותיים או אחרים (בריאות, חיים, תאונות עבודה, אחריות מקצועית ועוד). מרבית האנשים מחזיקים ברשותם מספר פוליסות ביטוח, שכל אחד מהם מספק צרכים בהיבט אחר. ישנן פוליסות קבועות, ישנן פוליסות שמתחדשות כל שנה, וישנן פוליסות אד-הוק, כמו למשל ביטוח נסיעות.

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח, עומדות בפנינו מספר אופציות היכן ודרך מי לעשות זאת. האופציה הטובה ביותר היא לבחור סוכנות ביטוח אליה אנחנו יכולים לפנות ולרכוש דרכה פוליסות בתחומים שונים. אנחנו יכולים להחליט שכל הפוליסות שלנו יהיו תחת אותה סוכנות.

למשל, אנחנו יכולים לפנות אל גרסון סוכנות ביטוח שתספק לנו את כל הפוליסות הרלוונטיות, בין אם זה בהיבט האישי, הפרטי ובין זה בהיבט העסקי או בהיבטים אחרים. כאן נוכל לקבל פוליסות אטרקטיביות בתנאים ובמחירים משתלמים.

 

מדוע נכון לרכוש פוליסות דרך סוכנות ביטוח?

ישנן מספר סיבות מדוע נכון מצידנו לרכוש פוליסה דרך סוכנות ולא דרך גורמים אחרים, כולל חברת ביטוח.

ראשית, הסוכנות עובדות הרבה פעמים עם מספר חברות ביטוח. למשל, גרסון סוכנות ביטוח עובדת עם כל החברות הגדולות והמובילות בשוק. זה מאפשר לנו כלקוחות, לקבל הצעות מחיר מכל החברות ולבחור את הפוליסה הנכונה עבורנו. אנחנו לא מחויבים רק לחברה אחת.

שנית, הסוכנות היא זו שבוחנת עבורנו הצעות על פוליסות ומציעה לנו את הפוליסה המשתלמת ביותר, מבחינת עלויות ותנאים.

שלישית, הקשר עם סוכנות ביטוח הוא הרבה יותר אישי, זמין, נגיש, מאשר עם חברות ביטוח או גורמים אחרים.

 

מדוע חשוב לבחור סוכנות ביטוח בחוכמה

ישנן סיבות שונות נכון וחשוב לבחור סוכנות ביטוח בצורה חכמה. סיבה אחת היא, המהות והחשיבות של הפוליסה. המשמעות של מסמך זה היא, כשאנחנו נמצא את עצמנו בבעיה, אנחנו צריכים לקבל מענה אמיתי, איכותי ומהיר. כשבוחרים סוכנות ביטוח יש חשיבות לאמינות שלה, יש חשיבות לאיכות המוצר שהיא סיפקה לנו וליכולת שלה לעמוד בהבטחות שלה, כמה שיותר מהר.

סיבה נוספת היא, אנחנו צריכים לדעת ולהרגיש שאנו נמצאים בידיים טובות. הן במובן הזה, שהחברה מספקת לנו מוצר איכותי, במחיר אטרקטיבי, והן במובן הזה שלכל פנייה, יהיה מי שיטפל בנו. פוליסת ביטוח זו הדרך שלנו להבטיח שנוכל לישון טוב בלילה. רק אם נבחר סוכנות ביטוח בצורה נכונה, נוכל לעשות זאת.

סוכנות ביטוח

תוכן עניינים

אודותינו

אתר הביטוח של ישראל מתמחה במתן מידע בתחום הביטוח, כל מה שרציתם לדעת על ביטוחים במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות האתר מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

יעוץ כלכלי

לא תאמינו כמה כסף הפסדתם בלי ייעוץ כלכלי!

דמיינו לרגע נסיעה ללא מפה, חציית רחובותיה הסואנים של תל אביב או כבישיה המתפתלים של רמת הגולן, כאשר כל פנייה שגויה מוסיפה קילומטרים לנסיעה שלכם ושורפת דלק – זמן ומשאבים שאבדו לרוח. זוהי המציאות עבור רבים כשמדובר ניווט בנוף הפיננסי ללא הדרכה מומחה. כל צעד שגוי יכול לעלות לכם לא רק באלפי שקלים, אלא גם באובדן הזדמנויות לצמיחה וביטחון.

למאמר המלא »
ביטוח סיכונים

ביטוח סיכונים מיוחדים: הגנה על העסק שלך מפני איומים בלתי צפויים

כבעל עסק, סביר להניח שאתה מודע לחשיבות של ביטוח כדי להגן על הנכסים שלך. עם זאת, האם שקלת את הצורך בביטוח ריסק מיוחד? ביטוח סיכונים מיוחד נועד לספק כיסוי לאיומים ייחודיים ובלתי צפויים שאולי אינם מכוסים בפוליסות ביטוח מסורתיות. במאמר זה נבחן את הרעיון של ביטוח ריסק מיוחד וחשיבותו בשמירה על העסק שלך בישראל.

למאמר המלא »
סוכנות ביטוח

שילדר – מדוע משתלם לכם לעבוד עם סוכנות זו?

כשאנחנו נדרשים לרכוש פוליסת ביטוח, בין אם מדובר בפוליסה המיועדת לנו באופן אישי ובין אם מדובר בפוליסה המיועדת לעסק שלנו, אזי שבאופן טבעי נחפש סוכנות שתוכל לספק לנו פוליסות מותאמות עבורנו בכל פרמטר, מבחינת עלויות וכיסויים, וכן נחפש סוכנות שתוכל לספק לנו שירות אמין, מהיר ואיכותי.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו