שילדר – מדוע משתלם לכם לעבוד עם סוכנות זו?

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

כשאנחנו נדרשים לרכוש פוליסת ביטוח, בין אם מדובר בפוליסה המיועדת לנו באופן אישי ובין אם מדובר בפוליסה המיועדת לעסק שלנו, אזי שבאופן טבעי נחפש סוכנות שתוכל לספק לנו פוליסות מותאמות עבורנו בכל פרמטר, מבחינת עלויות וכיסויים, וכן נחפש סוכנות שתוכל לספק לנו שירות אמין, מהיר ואיכותי.

שילדר, סוכנות ביטוח מאפשרת לנו ליהנות משני הדברים גם יחד. צוות הסוכנות יודע להתאים עבורנו פוליסה בצורה מדויקת על פי הצרכים והעלויות הרלוונטיות, וכן הוא יודע לספק לנו שירות מהיר, אמין, יסודי, בכל פנייה, החל מהרגע בו אנחנו יוצרים קשר בפעם הראשונה לצורך רכישת פוליסה ועד לשלב בו אנחנו מבקשים לממש אותה, מסיבה כזו או אחרת.

אצל סוכנות ביטוח שילדר אפשר למצוא מגוון פוליסות בתחומים כגון: רכב, דירה, חיים, בריאות, עסקים, וכן פנסיה והשקעות. למעשה, אם נרצה בכך, נוכל לרכוש בסוכנות אחת את כל הפוליסות הרלוונטיות עבורנו ולדאוג שצוות אחד בסוכנות אחת, יטפל בכל עניינו. כך נוכל לישון בשקט בלילה ולדעת שאנחנו נמצאים בידיים טובות.

המאפיינים על פיהם נבחר סוכנות ביטוח

ישנם מאפיינים שונים על פיהם נחליט אם לעבוד עם סוכנות ביטוח כזו או אחרת. מאפיינים אלו יכולים להשפיע על הקשר שלנו עם צוות הסוכנות בכלל, ובפרט כשנידרש לשירות במצבים מסוימים. עלינו לזכור, איכות השירות של סוכנות ביטוח נמדדת לא בעת המכירה וגם לא בעת תהליך הסגירה על פוליסה כזו או אחרת, אלא כאשר אנחנו רוצים לממש את הזכויות שלנו בפוליסה.

לדוגמא, אם אנחנו עוברים תאונת דרכים וברצוננו להשתמש בפוליסת ביטוח רכב בשביל לקבל מענה מתאים על פי התנאים המגיעים לנו, הרי שאז איכות השירות של הסוכנות נמדדת. אם הצוות יכול לספק לנו את מה שמגיע לנו, באופן מלא, בהקדם, ללא עיכובים ודחיות, ללא תנאים. בכך הוא ימדד.

לכן המאפיין הראשון שאנחנו נבחן זו אמינות הסוכנות והיכולת שלה לעמוד מאחורי ההבטחות והפוליסה שהיא סיפקה לנו. זה צריך לבוא לידי ביטוי בדברים קטנים וכן בדברים גדולים.

המאפיין השני שנבחן הוא מהירות השירות של החברה. חשוב שהסוכנות תפעיל את כל היכולות והאמצעים שעומדים לרשותה, בשביל לספק לנו שירות כמה שיותר מהר. זה חלק מהותי בחוויית השירות שהלקוח אמור לקבל מסוכנות ביטוח.

המאפיין השלישי זו היכולת של צוות הסוכנות להתאים לנו את הפוליסה הרלוונטית עבורנו באופן מלא. לשם כך, הצוות צריך לדעת לאפיין את הצרכים שלנו ולהבין מה בדיוק אנחנו צריכים, מה יכול להתאים לנו ולהציע לנו פוליסה בהתאמה מלאה, מבחינת כיסויים, תנאים ועלויות.

מה תקבלו אצל שילדר?

צוות סוכנות ביטוח שילדר מספק את שלושת המאפיינים באופן מלא, בכל סוג של פוליסה אותה רוכשים, בין אם זה מדובר על פוליסות לצרכים אישיים, פוליסות לצרכים עסקיים ואחרים. הצוות יודע להתאים בצורה מדויקת את הפוליסה לצורכי הלקוח ולספק לו שירות רלוונטי, אמין ומהיר, כפי שהוא מצפה לקבל.

סוכנות ביטוח

תוכן עניינים

אודותינו

אתר הביטוח של ישראל מתמחה במתן מידע בתחום הביטוח, כל מה שרציתם לדעת על ביטוחים במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות האתר מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

יעוץ כלכלי

לא תאמינו כמה כסף הפסדתם בלי ייעוץ כלכלי!

דמיינו לרגע נסיעה ללא מפה, חציית רחובותיה הסואנים של תל אביב או כבישיה המתפתלים של רמת הגולן, כאשר כל פנייה שגויה מוסיפה קילומטרים לנסיעה שלכם ושורפת דלק – זמן ומשאבים שאבדו לרוח. זוהי המציאות עבור רבים כשמדובר ניווט בנוף הפיננסי ללא הדרכה מומחה. כל צעד שגוי יכול לעלות לכם לא רק באלפי שקלים, אלא גם באובדן הזדמנויות לצמיחה וביטחון.

למאמר המלא »
ביטוח סיכונים

ביטוח סיכונים מיוחדים: הגנה על העסק שלך מפני איומים בלתי צפויים

כבעל עסק, סביר להניח שאתה מודע לחשיבות של ביטוח כדי להגן על הנכסים שלך. עם זאת, האם שקלת את הצורך בביטוח ריסק מיוחד? ביטוח סיכונים מיוחד נועד לספק כיסוי לאיומים ייחודיים ובלתי צפויים שאולי אינם מכוסים בפוליסות ביטוח מסורתיות. במאמר זה נבחן את הרעיון של ביטוח ריסק מיוחד וחשיבותו בשמירה על העסק שלך בישראל.

למאמר המלא »
טיסה

ביטוח נסיעות לחול – מה יכול לעלות את מחיר הביטוח ואיך מתמודדים עם זה?

אחד הדברים שעלינו לעשות לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, הוא לרכוש ביטוח נסיעות. לשם כך עלינו לפנות לחברת ביטוח המציעה פוליסה מסוג זה עבור כל מי שנוסע לחו"ל, בין אם זה יעד קרוב או רחוק, בין אם זו נסיעה ארוכה או קצרה.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו